14 Mart 2012 Çarşamba

Konya-Aksaray da Türk yıldızı düştü ; 1 şehit

Türk yıldızı düştü

Türk yıldızı düştü
Konya-Aksaray karayolunda TÜMOSAN arkasında bulunan boş araziye askeri uçak düştü. Kazada 1 pilot şehit oldu.

HALİL İBRAHİM VARLI – İSTANBUL

H.İBRAHİM PARLAK-MUZAFFER ÇAĞLIYANER
KONYA

Konya 3. Ana Jet Üssü’nde havalanan Türk Yıldızlarının en yeni pilotlarından Yüzbaşı Ümit Özer’in kullandığı NF-5 model uçak, üs yakınlarında sorti yaparken boş bir araziye düştü. Kazada Yüzbaşı Özer, olay yerinde şehit oldu. Olay yerine gelen askeri yetkililer, incelemeler bulundu.

Uçak kazasının sebebi henüz tam olarak belli olmazken, görgü tanığı Mustafa İnan olayı anlattı. İnan, “Ben uçakları görünce fotoğraflarını çektim. 4 uçak gidiyordu, ikisi ayrıldı. Sonra o iki uçaktan biri gitti, diğeri aşağı doğru döndü. Ben hareket yapıyor zannettim ancak çakıldığını gördüm. Karabulutların içinden alevler çıktı. Düştü düştü diye bağırdım” şeklinde konuştu. Türk yıldızlarının çektiği son fotoğraflarını da telefonundan gösteren İnan, şok yaşadığını söyledi.
Öte yandan, kaza sonrası olay yerine gelen Türk Yıldızlarından Ali Onur Adalı’nın babası Uğur Adalı,” Oğlum da pilot, o aradı. Vatan sağ olsun. Şehit olan pilotu tanıyorum. İçlerinden birisi Türk Yıldızlarından” diyerek gözyaşı döktü.

KONYA’DA 1O YILDA UÇAK KAZASINDA 7′Sİ PİLOT 10 KİŞİ ŞEHİT OLDU

haberin devamı için

Hiç yorum yok:

reklamstore

HER KİTAP BİR DÜNYA

internet kitapçınız kitapyurdu.com'dan binlerce kitaba ulaşabilirsiniz.

oyun indir